You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
המפתיעות לטובה - הפועל רמת השרון, נערים א' - על
העלו הילוך, ככל שהעונה התקדמה. קבוצת שנתון 2007 של הפועל רמת השרון (צילום מטעם הקבוצה)

המפתיעות לטובה - הפועל רמת השרון, נערים א' - על

עם שני שחקני התקפה - שחתומים על הקאמבק של העונה, שני בנים של כוכבי עבר ועם הרבה אמונה מצד השחקנים והמערכת, הקבוצה מהשרון עשתה עונה מדהימה

מאת: אורי שמיר – עורך האתר

פינת “המפתיעות לטובה” – פינת הפרגון שלנו לקבוצות נוער ונערים, שעשו עונה מוצלחת מעל המשוער, מאירה היום על קבוצת נערים א’ של הפועל רמת השרון – שסיימה את העונה במקום ה-6 בטבלת ליגת העל, 3 נקודות פחות ממכבי פ”ת – מחזיקת גביע המדינה. הקבוצה מהשרון בהדרכתו של קשר העבר ציון צמח, שמונה לאחרונה למאמן קבוצת הנוער של בית”ר ירושלים, הצליחה להתגבר עם הזמן בצורה מעוררת כבוד על פתיחת עונה רעה וככל שחלף הזמן נראתה טוב יותר.

ציון צמח (האתר הרשמי של בית
הוביל את קבוצתו הקודמת לעונה מדהימה. ציון צמח בעת הצגתו כמאמן הנוער של בית"ר ירושלים (צילום: מדיה בית"ר ירושלים)

בשונה מרוב קבוצות הליגה הפועל רמת השרון לא שיחקה בליגת העל של שנתון נערים ב’, מה שחייב את הצוות המקצועי של המחלקה והקבוצה לבצע רענון משמעותי בסגל הקבוצה. אחרי שספגה שמונה שערים בשני המחזורים הראשונים הצליחה הקבוצה להתאושש ולפגרת המלחמה יצאה עם מאזן של 6 נקודות בשישה משחקים, תוך שהיא מקדימה ב-5 נקודות את הקו האדום. היציבות לא הייתה מנת חלקה של הקבוצה בסיבוב הראשון, אותו היא סיימה עם מאזן “חמסה” – 5 ניצחונות, 5 הפסדים ו-5 תוצאות תיקו,  20 נקודות ומרחק של 15 נקודות מהמקום האחרון. 

בסיבוב השני של העונה הקבוצה נראתה טוב יותר צברה 26 נקודות – לא הרבה יותר מהסיבוב הראשון, אך השיפור משתקף במיוחד במאזן השערים של הקבוצה, שסיימה את הסיבוב הראשון עם 22 כיבושים ו-30 ספיגות, ואילו בסיבוב השני ספגה הקבוצה 24 שערים, אך הבקיעה כמות מרשימה של 42 שערים !

"האדריכל" של הקבוצה בפעולה. שער מרהיב שכבש יהב וילדר (צילום: מדיה הפועל רמת השרון)

החלק ההתקפי של רמת השרון בהחלט היה מרשים בכל קנה מידה, שכן הקבוצה סיימה את העונה במקום הרביעי בטבלת ההבקעות של הליגה. שהסיפור הגדול הוא הקאמבק המדהים של שני הכובשים המצטיינים של הקבוצה: שחקן הכנף, אורן שובל – סגן מלך שערי הקבוצה, כבש 15 שערים בכל המסגרות, לאחר שבעונה שעברה כולה בה שיחק כמגן כבש שער אחד – בעונה שבה שיחק בשליש הראשון בבית”ר טוברוק מליגת העל ובהמשך ברמת השרון בליגה הארצית. שובל עלה להתקפה ואין ספק שמדובר בצעד חכם ביוזמת המאמן, ציון צמח. בשבוע שעבר חתם השחקן על חוזה לשלוש עונות במכבי חיפה, סגנית אלופת המדינה לנוער. מי שסיים את העונה כמלך השערים הוא דניאל פאינרו – שכבש 17 שערים בכל המסגרות, לאחר שבעונה שעברה לא מצא את הרשת אפילו פעם אחת במדי קבוצת נערים ב’ של הפועל רעננה. בעונה הקרובה ישחק בקבוצת הנוער של מכבי נתניה. “האדריכל” של הקבוצה הוא הקשר והקפטן, יהב וילדר, שכבש 9 שערים, בישל והיה מעורב בשערים רבים שהבקיעה הקבוצה.

אורן שובל (מכבי חיפה)
בעונה הבאה בירוק. אורן שובל לצד סוכנו, אסף שוורץ (צילום: מדיה מכבי חיפה)

שני בנים ממשיכים של שניים מהקשרים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי היו שותפים לעונה המוצלחת של הקבוצה, אך דור ההמשך בעמדת החלוץ. המדובר  בבן בניון – הבן של יוסי, שכבש 4 שערים,  עמית נמני – הבן של אבי, שכבש שער מרהיב במשחק מול הפועל באר שבע, שאותו תוכלו לראות בקטע הוידאו שבהמשך הכתבה.

בקרוב קבוצת הנוער של הפועל רמת השרון תחל את אימוניה לעונה הבאה. מטבע הדברים לא כל שחקני קבוצת שנתון 2007 יצליחו להשתלב בשורותיה, אך בהחלט אפשר לצפות שלקבוצה יהיה ייצוג נכבד בסגל הקבוצה שנשארה בליגת העל בזכות ניצחון בדו קרב פנדלים במשחק המבחן על מקום בליגת העל מול הפועל ירושלים. 


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...